Despre noi

SC. ASCENDO SRL este o societate comerciala infiintata in anul 2001, avand ca principal obiect de activitate “Formarea profesionala continua a adultilor”, activitate autorizata A.N.C. conform OUG 129/2000 Republicata.

SC ASCENDO SRL este o companie care are in oferta o gama larga de programe de formare profesionala (cursuri de calificare, cursuri de initiere, cursuri de specializare si cursuri de perfectionare) la care pot participa persoanele care au implinit varsta de 16 ani si au absolvit, de regula, 8 clase.

Aceste cursuri se adreseaza persoanelor fizice aflate in cautarea unui loc de munca sau angajate care vor sa se reorienteze profesional cat si persoanelor juridice care doresc sa isi califice sau sa isi perfectioneze personalul angajat.

Incepand cu anul 2012, firma este acreditata de Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale – Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, conform H.G. 277/2002, pentru servicii de informare, consiliere pe piata muncii si servicii de mediere a muncii pe piata interna.

SC ASCENDO SRL doreste sa gaseasca cele mai bune solutii pentru acoperirea nevoilor clientilor sai in domeniul RESURSELOR UMANE. Scopul nostru este sa intersectam asteptarile clientilor si candidatilor nostri astfel incat rezultatul sa fie o colaborare de succes. ASCENDO se adreseaza atat canditatilor care sunt in cautarea unui loc de munca, cat si angajatorilor care au nevoie de personal calificat, competent.

Persoanele in cautarea unui loc de munca beneficiaza gratis de informare, consiliere si posibilitatea aplicarii la un numar mare de job-uri, personalul firmei stand la dispozitia candidatilor zilnic, intre orele 8:00-18:00.

Angajatorii au la dispozitie o baza importanta de date (CV-uri ale aplicantilor) in alegerea unor lucratori competenti. La cerere, oferim consultanta si sprijin in analiza muncii, proiectarea fiselor de post si intocmirea dosarului de personal.

Pentru ca stim importanta timpului si informatiilor despre piata muncii pentru dumneavoastra, specialistii nostri va ofera posibilitatea selectarii intr-un timp util si cu ajutorul informatiilor necesare, persoana pe care a o considerati competenta si potrivita locului de munca vacant.

Decizia finala de angajare apartine in exclusivitate companiei angajatoare!

Informatiile care circula intre clienti si noi, sunt confidentiale, acestea fiind garantate prin contract.

 

In cadrul proiectelor in care a fost partener, societatea noastra a oferit sprijin pentru revitalizarea tradiţiilor meşteşugăreşti şi crearea unor oportunităţi de dezvoltare comunitară sustenabilă prin implementarea celor mai competitive planuri de afaceri din sectorul non-agricol de catre antreprenori sau meșteșugari dornici să învețe să dezvolte și să gestioneze o afacere sustenabilă din judetele Alba, Bistriţa-Năsăud, Constanţa, Cluj, Dolj, Ialomiţa, Iaşi, Ilfov, Vaslui şi Vâlcea. Planurile de afaceri au vizat revigorarea sectoarelor de servicii si productie si au răspuns şi nevoilor economice şi sociale cu care se confruntă comunitățile în care locuiesc.

 

Parteneri de incredere