Info noutati

Consultanta obtinere fonduri nerambursabile in valoare de pana la 44.000 euro in cadrul programului "START-UP NATION ROMANIA”

  • 03.05.2017
  • Ascendo
  • Comunicate

SC ASCENDO SRL si ASOCIATIA SMART PROJECTS ofera consultanta pentru intocmirea si depunerea documentatiei in vederea obtinerii finantarii in cadrul programului pentru stimularea infintarii intreprinderilor mici si mijlocii "START-UP NATION ROMANIA". Prin acest program, IMM-urile infiintate dupa data de 01.02.2017, pot obtine fonduri nerambusabile de pana la 200.000 de lei (aproximativ 44.000 euro), pentru demararea unei afaceri in domenii precum: IT, productie, industrii creative, servicii, comert si alte activitati.

 

Cheltuielile privind consultanta necesara intocmirii documentatiei si implementarii proiectului sunt eligibile.

 

Pentru a beneficia de consultanta va rugam sa completati chestionarul de mai jos:

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfQN3gipSDLaZcGCsi3t0MP2vDCg4Nq-pIUh97R9GJBONKUAA/viewform

 

ASCENDO SRL, in colaborare cu SMART PROJECTS,  ofera servicii integrate de scriere si implementare a proiectelor pentru "START-UP NATION ROMANIA", program pentru stimularea infintarii intreprinderilor mici si mijlocii, care va putea fi accesat din 2 mai 2017.

 

In ce consta sprijinul/consultanta pentru intocmirea si implementarea planului de afaceri:

 

1) Informatii despre programul de finantare: -Normele metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 10/2017 pentru pentru stimularea infiintarii de noi intreprinderi mici si mijlocii (Dispozitii generale; Lista coduri CAEN eligibile; Activitati eligibile/neeligibile; Beneficiari eligibili; Cheltuieli eligibile; Etapele implementarii programului; Prevederi referitoare la raportarea si monitorizarea ajutoarelor; Criterii de evaluare plan de afaceri) - document: OUG nr. 10/2017;

2) Realizarea unei evaluari a eligibilitatii ideii de proiect a firmei dumneavoastra - document: Fisa evaluare;

3) Consultanta in vederea elaborarii/intocmirii si depunerii planului de afaceri – document: Plan de afaceri;

4) Oportunitatea participarii la cursul de “Competente Antreprenoriale” pentru asociatul/administratorul societatii aplicante- document: Certificat Competente Antreprenoriale recunoscut Autoritatea Nationala de Certificare. Aceasta este o cheltuiala eligibila ce poate fi decontata prin intermediul proiectului;

5) Sprijinirea beneficiarului in relatiile cu finantatorul dupa semnarea contractului de finantare;

6) Pachet servicii: Contabilitate; Resurse umane (Revisal/CIM); Medicina muncii; Protectia muncii;

7) Intocmirea documentatiilor necesare pentru: realizarea achizitiilor publice; depunerea cererilor de plata; intocmirea rapoartelor tehnico-financiare; rapoartelor de progres si monitorizare; activitati de informare si publicitate (comunicate lansare si finalizare proiect) etc.

 

Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la urmatoarele adrese/telefoane:

SC Ascendo SRL

Alexandru Barbu – Director general

Telefon: 0250 712 021 / 0350 407 461

Mobil: 0745 317 108

E-Mail: ascendo2001@yahoo.com

Adresa: Aleea Olanesti nr. 4, Ramnicu Valcea

Web site: www.ascendo2001.ro

 

 

Asociatia Smart Projects

George Sima - Presedinte

Mobil: 0745 307 405; 

E-Mail:  sima.george@gmail.com

Adresa: str. Olimp, nr. 4. Magurele, jud. Ilfov

Web site: www.format-promovat-calificat.ro

 

Inapoi