Serviciile oferite de ASCENDO pot fi incadrate in trei mari categorii: organizarea de cursuri de formare profesionala, activitati de consultanta pentru afaceri si management, plasarea fortei de munca pe piata interna.

Ne straduim astfel sa oferim servicii care sunt poate mai actuale decat vreodata. Profesionalismul de care dam dovada si rezultatele obtinute ne recomanda.

Organizarea de cursuri de formare profesionala

Serviciile oferite clientilor constau in: Inscrierea cursantilor – completarea unei cereri de inscriere Primirea dosarelor personale (copie CI, copie certificat de nastere, copie certificat de casatorie (femei), copie act de studii, adeverinta medicala de la medicul de familie cu mentiunea „apt pentru curs”) Completarea contractelor de scolarizare Inregistrarea cursantilor pe site-ul A.N.C. prin S.T.J. Valcea Obtinerea avizului/notificarii de incepere a cursului Pregatirea spatiilor teoretice si practice. Inceperea orelor de formare, in prima zi fiind sustinute orele de N.P.M. si P.S.I. si intocmirea fiselor individuale de instruire P.M. Desfasurarea orelor de teorie si instruire practica conform nivelului de calificare al cursului sau/si a programei de curs aprobate Evaluarea pe parcurs (notare in catalog) prin fise de evaluare sau observare, intrebare/raspuns la activitatile practice Primirea/folosirea echipamentului de lucru/protectie la pregatirea in ocupatii care necesita astfel de echipament Asigurarea de conditii de formare apropriate/specifice meseriei invatate Pregatirea si sustinerea examenului de absolvire Afisarea rezultatelor Eliberarea certificatelor de calificare/absolvire, inregistrara acestora in registrele de eliberare si raportarea acestora catre A.N.C. Obtinerea formularelor de feed-back privind programul de formare.

Activitati de consultanta pentru afaceri si management

Obiectivul programului consta in incurajarea și stimularea spiritului antreprenorial al cetațenilor in scopul implicarii acestora in structuri economice private, prin promovarea culturii antreprenoriale la nivelul urban si rural (inclusiv Bucuresti-Ilfov) si finantarea a 10.000 de start-up-uri. SC Ascendo SRL in parteneriat cu Asociatia Smart Projects invita persoanele care doresc sa deschida o afacere sa completeze un chestionar de preinscriere in vederea obtinerii unei finantari, in cadrul programului pentru stimularea infintarii intreprinderilor mici si mijlocii "START-UP NATION ROMANIA". Prin acest program, IMM-urile infiintate dupa data de 01.02.2017, pot obtine fonduri nerambusabile de pana la 200.000 de lei (aproximativ 44.000 euro), pentru idei de afaceri in domenii precum: IT, productie, industrii creative, servicii, comert si alte activitati. Astfel, somerii, persoanele inactive, antreprenorii, precum si persoanele care au un loc de munca si vor sa infiinteze o afacere, pot completa chestionarul disponibil pe www.format-promovat-calificat.ro si www.ascendo2001.ro.

Plasarea fortei de munca pe piata interna

Serviciile oferite clientilor constau in: Activitati de informare si consiliere a persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca Activitati de recrutare si plasare a fortei de munca Activitati de gestionare si evidenta a personalului angajat Prevenirea somajului si combaterea efectelor sociale ale acestuia Incadrarea sau reincadrarea in munca a persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca Sprijinirea ocuparii persoanelor apartinand unor categorii defavorizate ale populatiei Asigurarea egalitatii sanselor pe piata muncii Stimularea somerilor in vederea ocuparii unui loc de munca Stimularea angajatorilor pentru incadrarea persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca Imbunatatirea structurii ocuparii pe ramuri economice si zone geografice Cresterea mobilitatii fortei de munca in conditiile schimbarilor structurale care se produc in economia nationala Promovarea coeziunii si incluziunii sociale Promovarea adaptabilitatii fortei de munca, a invatarii pe cursul intregii vieti si a formarii profesionale continue Organizarea recrutarii si selectiei personalului Consultanta in probleme de personal

        Fiecare Plan de afaceri este parte integranta din procedura de implementare a proiectului. SC ASCENDO SRL isi asuma completarea tuturor campurilor in aplicatia on –line a AIPPIMM, necompletarea explicita a tuturor campurilor conducand la respingerea proiectului. Exactitatea, veridicitatea si corectitudinea informatiilor completate si încarcate in aplicatia programului sunt responsabilitatea integrala si exclusiva a persoanei / societatii care este desemnata cu elaborarea completarea si depunerea online a planului de afaceri.
Pentru toti colaboratorii beneficiari ai Programului guvernamental “START UP NATION “ sesiunea 2017 si sesiunea 2018, SC ASCENDO SRL asigura ( la cerere ) transmiterea formularului de raportare tehnica , transmitere care este obligatorie pentru o perioadă de 3 ani, începând cu anul următor plății ultimei cereri de rambursare/plată. Perioada de transmitere a formularului de raportare tehnică este 1-30 iunie a anului următor acordării ultimei plăți efectuate. Formularul de raportare se transmite letric (semnat de reprezentantul legal al beneficiarului) şi electronic în format editabil (word/excel) la adressele de mail a AIMMAIPE .

Pentru sesiunea 2017, in anul 2019 a fost efectuata prima raportare pentru fiecare dintre beneficiarii pentru care ASCENDO SRL a obtinut finantare.

NAODEN FOREST SRL
FINANTATE PRIN PROGRAMUL GUVERNAMENTAL “START UP NATION 2018”

LEVEL ONE MARKETING SRL
FINANTATE PRIN PROGRAMUL GUVERNAMENTAL “START UP NATION 2018”

HIGHBIO SRL
FINANTATE PRIN PROGRAMUL GUVERNAMENTAL “START UP NATION 2018”

TERMOCOST PVC SRL
FINANTATE PRIN PROGRAMUL GUVERNAMENTAL “START UP NATION 2017”

DEME DENT SRL
FINANTATE PRIN PROGRAMUL GUVERNAMENTAL “START UP NATION 2017”

SMILE CONTROL SRL
FINANTATE PRIN PROGRAMUL GUVERNAMENTAL “START UP NATION 2017”