
Designerul de pagini de web este liantul între clienţii, persoane juridice sau persoane fizice, fiecare cu nevoile lor şi tehnologia de promovare prin pagini web atât şi structura tehnologică a internetului, mediul specific în care sunt instalate-publicate, găzduite, promovate şi vizitate paginile diferitor clienţi de către vizitatorii din întreaga lume. Este cel care face transferul de informaţia primită de la client, sub o anume formă, într-o manieră cât mai apropiată de vizitatori.
- Designerul de pagini de web (studii medii) este liantul între clienţii, persoane juridice sau persoane fizice, fiecare cu nevoile lor şi tehnologia de promovare prin pagini web şi structura tehnologică a internetului, mediul specific în care sunt instalate-publicate, găzduite, promovate şi vizitate paginile diferitor clienţi de către vizitatorii din întreaga lume. Este cel care face transferul informaţiei primite de la client, sub o anume formă, într-o manieră cât mai apropiată de vizitatori.
- Designerul de pagini web pune în practică cunoştinţe din domeniul marketing, realizează analize şi sinteze pentru a descoperi cerinţele vizitatorilor şi clienţilor, are aptitudini specifice proiectanţilor în domeniul tehnologiei informaţiei dar şi calităţile unui artist cu ajutorul cărora modelează site-urile. El reuşeşte să îmbine datele tehnice într-o structură artistică cât mai plăcută şi funcţională.
Dosarele de înscriere la cursul dorit (conținând copii xerox de pe: certificatul de naștere, certificatul de căsatorie – femei, buletin, act studii, adeverință medicală de la medicul de familie – apt pentru curs) se depun la sediul SC ASCENDO SRL din Rm Vâlcea, str. Aleea Olănești, nr 4, bl. 6, sc. B, ap. 2. , la punctele de lucru din TG. Mureș, Timișoara, Cluj-Napoca și Zalău sau online
Completează formularul

Curs disponibil în:

Întrebari la înscriere
– Acte necesare sunt: cartea de identitate (copie), acte studii (copie), certificat de naștere (copie), certificat căsatorie (copie), adeverință medicală de la medicul de familie – apt pentru curs.
Aceste acte sunt necesare pentru cursurile acreditate ANC, fiind incluse în dosarul de înmatriculare.
Accesând pagina cursului dorit veți găsi lista documentelor necesare.
– Da, perioada va fi agreată cu firma Ascendo. Noi suntem flexibili în abordare, veți fi contactat și vă vom comunica viitoarele cursuri.
Dacă sunteți o Societate sau ONG și doriți un curs pentru angajații dvs., se poate începe o colaborare cu un prim contact la firma noastră.
– Toate programele de formare profesională oferite de ASCENDO SRL, sunt acreditate de ANC ( Autoritatea Națională pentru Calificări) fosta CNFPA. Certificatele obținute în urma absolvirii sunt recunoscute la nivel național și european purând antetul Ministerului Muncii, Familiei și Solidarității Sociale și Ministerului Educației Naționale.
– Cursurile se organizează în Rm. Vâlcea, Tg. Mureș, Timișoara, Cluj-Napoca, Zalău, etc. În aceste orașe puteți merge la birourile teritoriale ale firmei și depune actele de înscriere. De asemenea înscrierea se poate face și digital, prin email, whatsapp, facebook, sau completând formularul de înscriere de pe site, depunând actele de înscriere aflate pe pagina cursului dorit.
– Costul este trecut pe pagnia cursului respectiv, aflat pe site. NU se percep alte taxe, decât cele afișate.
– O grupă de practică poate avea maxim 14 persoane, iar la cele teoretice pot participa maxim 28 .
Pentru ca un curs să poată începe, trebuie să avem cel puțin 8 oameni înscriși și confirmați.
– Da. Dacă nu se formează o grupă de minim 8 persoane sau apar situații neprevăzute (COVID-19, schimbări legislative, expirare autorizație, etc.)
În toate cazurile SC ASCENDO SRL, contactează persoanele înscrise și le comunică înainte cu minim 3 zile situația intervenită.
– Cu bon fiscal pentru persoanele fizice, cu factură în cont bancar pentru persoanele juridice. În factură sunt trecute toate deatele necesare ( cont, sumă, banca) pentru efectuarea plății.
– Ne puteți suna la numerele de telefon 0722 236 972; 0745 317 108, puteți solicita detalii pe mail: ascendo2001@yahoo.com sau ascendo2011@yahoo.com, sau pe whatsapp.
– Certificatele de absolvire sunt eliberate absolventului pe bază de semnătură în maxim 30 de zile de la examenul final. Veți fi anunțat când putețui ridica documentele.
– Începând cu ziua examenului de absolvire puteți primi o Adeverință care să ateste absolvirea cursului respectiv, valabilă până la eliberarea certificatului ANC recunoscut național. În aproximativ o lună veți primi certificatul de calificare sau absolvire în funcție de tipul programului la care v-ați înscris, plus un supliment descriptiv în care sunt trecute Competențele obținute.
Aceste documente primite după absolvirea unui curs sunt esențiale în accesarea unui post dorit pe piața muncii cât și pentru atestarea unor cunoștințe profesionale relevante